سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خداوند، عبادت پیشه پاکیزه را دوست دارد. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

وادی
نویسنده :  صاعقه

می گن انسانها سه شخصیت دارند؛ شخصیتی که نشون می دند، شخصیتی که واقعا هستند و شخصیتی که دوست دارند باشند.به نظر من میشه از روی مطالبی که هر کس توی وبلاگش می نویسه وشکل وبلاگ( به جز وب های تخصصی) میشه شخصیت و افکار اون رو حدس زد. البته بعضی وقتها آدما دو تا یا بیشتر وب می سازند و تمام اونها رو هم به روز می کنند. اگه به ویژگی وب ها دقت کنیم می تونیم هدف هرکسی رو از ساختن اونها بفهمیم.

توی اینترنت وبلاگ های زیادی هست که ما نویسنده های تعدادی از اونها رو می شناسیم. گاهی اوقات شخص یک وب میسازه با خصوصیتهای واقعی خودش به همراه ویژگی هایی که دوست داره داشته باشه ولی اسمش رو نمیگه و آدرس اون وبلاگ رو به هیچ کدوم از دوستاش نمی ده. می خواد تنها باشه یا بهتر بگم جدا از انسانهایی که اون رو مشناختن. می خواد دوستهای جدیدی پیدا کنه. دوست هایی که او رو با ویژگی هایی که خودش می خواد میشناسن. اون در واقع داره قسمتی از شخصیتش رو پنهان می کنه. اون از مردم خسته شده.اون...

داشتم فکر می کردم چقدر خوب بود اگه اینترنت می تونست شخصیت هرکس رو شناسایی کنه_ نه اسمش رو_ شخصیت اصلی ما مخلوطی از اون سه شخصیتیه که گفتم. کاشکی هرکس با خصوصیاتی واقعی وارد دنیای مجازی میشد. این طوری به نفع همه بود. به نفع همه.


یکشنبه 86/6/25 ساعت 9:31 صبح

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
خبر
استقلال قهرمان میشه خدا می دونه که حقشه
تولدم مبارک
[عناوین آرشیوشده]
فهرست
34367 :کل بازدیدها
6 :بازدید امروز
3 :بازدید دیروز
درباره خودم
وادی
لوگوی خودم
وادی
لوگوی دوستان
لینک دوستان
قلم رنجه های خاله ام
قلم رنجه های خاله ام
روایت های آسمانی
محرمانه
ناکجا آباد
هنوز در سفرم...
اشتراک
 
آرشیو
مقاله
داستان
طراح قالب